tisdag 1 mars 2011

Rubrik!

Jag är så stört sugen på att bli blond igen.
När jag har blivit helt frisk igen ska jag besöka innerstaden och införskaffa mig sån dära färg.

fast just nu går jag ingenstans. Bara att traska runt i lägenheten gör att min hals ondar. och på det så sjunger jag av ren tristess med min trasiga röst. Jag har diskat och slängt in en maskin tvätt.

ajustja, Danne kom hem igår. Helt överraskande. Sen gick han igen 5 minuter efter... Och kom inte hem förrän jättesent.
Sen stack han igen innan jag gått upp imorse.
Jag ska minsann ta mig ett snack med pojken och se ifall han är gramse på mig tror jag.

Alltså, jag tror att jag tappat stinget lite med att blogga! Jag måste skärpa till mig och flumma upp igen. Jag menar, det är ju roligare att läsa en lite halvflum blogg än en som är dödsallvarlig.. tycker jag iallafall.

Inga kommentarer: