tisdag 22 mars 2011

Mozilla

Firefox. Kickar skiten ur Explorer.
Särskilt den nya versionen. 4.0. Me like.

Baah! tidigare idag kom jag på något otroligt fyndigt och bra att skriva. Men som vanligt landar jag på otroligt onödigt babbel om absolut ingenting.

Aha! Jag kom på nåt ! Jag har vart otroligt onyttig och har totalt sabbat min viktnedgång, men nästa vecka ska jag sätta igång igen banne mig.
Givetvis öppnar ju Ben&Jerrys en liten glassbar i stan också för att försvåra allt för mig. Men det funkade verkligen att skippa onödiga snabba kolhydrater, inga chips eller godis. Men det var givetvis nog mest avsaknaden av skräpmat och godis etc som gjorde det.

Whatever. Jag ska börja igen på måndag. Våren och sommaren närmar sig med stormsteg.
Idag invigde jag min vår/sommarjacka. And it felt good!

Imorn ska jag leka med Carro. Ta en solig promenad runt Strömmen innan jobbet. Asnajs.

Förresten, vad blir mer nystart på våren än snödroppar?
Springtime is just around the corner.

Inga kommentarer: