måndag 7 februari 2011

\^_^/

helgen är slut.
igen.
än en gång en superb helg må jag säga.
fredags smyckades av tacos, vin och skratt så tårarna rann.
en kväll jag inte vill glömma för allt i världen.

lördags spenderades med min bästaste.
mången fyllebilder har tagits i våra dagar, dock icke som dessa då vi lekte runt som fan med våra nya leksaker.








det blev ett överraskande slut i sörping hos en främling.
tänka sig. det var ju ganska oplanerat.
och de 8 olika straff jag skulle göra glömdes givetvis bort. likaså paos.
men. det gör inget!

söndagen spenderades i Latmans-tecknet. ligga och dra sig halva dagen i främlingens säng medan främlingen ligger på en liten madrass bredvid sängen.
friggin' awesome! I've got the power!

när jag äntligen kom hem så dök pappa och bror upp med lite grejer från farmor.
älskar mina nya glas.

idag är det måndag. jag gick upp i gryningen. Jag har proof för det.
kolla!

2 kommentarer:

Kalle sa...

Sexig grissnark pose ^^

johanna sa...

haha, indeed! ;D