onsdag 2 februari 2011

Ojojoj

Igår var en farlig dag att prata med mig på.
kändes som jag högg värre än en kobra på minsta sak.
Fast jag försökte inte göra det på jobbet. Tror det gick rätt bra.
när jag kom hem var det en annan sak. jag var så jäkla antisocial så jag sa inte mer än ett "hej" till roomien och sen gjorde mitt och var i rummet. i stora drag. helt tyst.
Det var bara nåt jätteargt som hoppade på mig. som om jag måste knäppa alla på näsan. Eller okej då. Hugga alla i strupen.
Men, en omväg hem och lite antisociala tendenser så är jag som ny idag!

Nu ska jag göra mig klar och möta Frida nere på stan för en Awesomefika på Knäppingsborgs likka fikställe. Asmys.
och det är soligt. Det blir inte bättre än så.

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Man har sådana dagar ibland.
PMS eller?
Kramen.