tisdag 15 februari 2011

Reklam

Är troligen något av det jobbigaste som finns.
Numera blir det ju reklam ungefär var 10e minut. Stört jobbigt!
Jag blir lika arg och irriterad varenda gång! PLUS att den där jävla MAX-reklamen kommer på varje reklamstund. så man dör lite inombords för man inte får käka där.
En anledning att skaffa körkort skulle fan vara så man kan spontanåka till Max och käka nåt.
Eller ta hem cykeln, vänta till sommaren och tvinga med någon och cykla dit och äta. Det är mycket nyttigare. Och miljövänligare.
Fett coolt. Ta drive-in på Daisy Mae liksom.

Jag saknar henne... Vill ha lite varmare så man kan köra henne till- och från jobbet. Slippa gå överallt.

Ett bra program som fler borde kolla på är baske mig Criminal Minds. Och NCIS.
Dock med alla reklamer.
För jag är för lat för att ladda ner.
Dessutom kan jag inte få ner i mer än 25 Kb/s. aldrig. det går inte att ändra.
En datamänniska får gärna hjälpa mig ändra det. Om denna vill.
Snälla?

Aja. Nuuu ska jag nog fasiken lägga mig. Och typ... Göra inget. Sova tills solen väcker mig av att den lyser in rakt i mitt ansikte.
Asnajs.

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Här dröjer det länge innan man vi kan cykla tror jag.
Det snöar idag igen.
Så det blir väl pulka eller skidor hihi.

Reklam är ett jädra skit. Glad man inte har några sådana kanaler.
Kramen moster.