tisdag 1 februari 2011

Tisdag

Jag ska alldeles strax bege mig till jobbet. Det är väl inte det jag längtar efter mest. Men vad gör man inte för att få lön..?

Helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men det var fan så bra ändå!
Det enda jag ångrar är bara att vi inte hade en kamera och att jag glömde alkoholen hemma. Fail som fan. Men det tar vi igen en annan gång. På båda sakerna.
Speciellt som sparandet till att åka till Barcelona har börjat också.
Då är det väldigt viktigt att vi inte glömmer nåt ändå.
Typ passet.

Alltså! Jag vill få klart i jävla lägenheten nångång! Det som behövs är mattor, ett par gardiner och lite tavlor. Sen ser det mycket bättre ut. Även om det är en bra bit på vägen kostar det så jäkla mycket att skaffa allt.
Sen behöver jag någon som äger en borr till väggarna. Som alla givetvis är betongväggar.
Såklart.
Nae. Nu ska jag klä på mig och röra mig. För jag jobbar till 21,45 ikväll. Sämsta tiden ever. Faktiskt.

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Vet inte om du gillar loppisar och sånt. Men ta en kik där. Man hittar mycket vackert på sådana ställen...
Till en billig penning hihi.
Kram moster.